Lång mellan inläggen

Men ni hänger kvar ser jag :) kul ! Dagarna rullar på rutin här hemma . Tänkte lite snabbt berätta hur en dag ser ut för oss (även om det är väldigt olika från dag till dag) 

7:00 vi går upp, Pontus leker i babygymmet
7:30 Pontus får gröt och ersättning, sen byter vi blöja och klär på oss sen får han leka lite till
8:30 han blir trött igen och får gå och sova , och jag passar på att plocka och fixa här hemma 
10:00 han vaknar igen  och vi brukar mysa lite i sängen eller har ärenden att fixa 
11-12 Pontus får puree och ersättning , somnar sen igen 
14:00 vaknar och nu brukar vi åka till någon eller få besök här hemma 
16:00 pappa kommer hem , han tar över Pontus och jag får tid att plugga lite .
18:00 gröt och ersättning 
19:00 sover han för natten 



Nu är det dax för lektion! Har endast ett prov  till innan det är dax för nationella. Är super nervös , men har en känsla av att det kommer gå bra.

Just ja, jag har glömt berätta! Den 4 juni åker jag, Andreas, Pontus, Andreas föräldrar och Andreas bror till gran canaria för en veckas semester :D ska bli helt underbart ! 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback