Long. time no see!

Hej alla älsklingar.
Har inte bloggat på så sjukt länge, men tänkte att det var dax att ta sig i kragen och börja dela med mig av min vardag igen. Något nytt? Nja de knallar mest på här hemma. Mycket att stå i, både gott och ont inom den närmaste framtiden. Next up är att åka till urologen i Falun och prata lite inför röntgen som skall ske i December. Lilla plutten har klarat sig utan några fler nbi (peppar peppar ta i trä), mycket är nog tack vare antibiotikan... Dock har han råkat ut för en rad jobbiga förkylningar, vattkoppor och även ett krupp-anfall som resulterade i ambulans till sjukhuset. Men han ska även utredas för astma och allergier i mitten av december. Men FÖRST...... Tadaaaaam! Ska vi till THAILAND! Känns fortfarande helt overkligt att jag om några veckor befinner mig på en strand på koh mook och njuter. Ska bli så galet skönt! Det blir jag, Pontus, Andreas och svärmor som åker. Lite smått orolig för resan är jag då det är så väldigt långt, men det ska nog gå bra... 


Vad mer då? Jo jag har fått en fast anställning och börjar jobba direkt vi kommit hem från Thailand. Känns grymt bra, men samtidigt lite sorgligt att mammaledigheten är över. Och just de... Vi har så galet svårt att få dagisplats! Alla dagis som kan verka intressanta är helt översvämmade av barn så dem tar ej emot fler. Har börjat fundera på dagmamma istället, och har sökt det nu också , ska få svar någon gång här i november. Hoppas verkligen det löser sig till det bästa...



Har varit så sjukt trött de senaste dagarna så nu tror jag minsann att jag sluter mina gröna och njuter av en god natt sömn. Hoppas ni alla läsare hakar på banan igen och följer med oss i vår vardag :) 







Wohoo, kul med blogg. Fortsätt så =)

2014-11-04 | 22:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback