Frisk morgon

Godmorgon alla godingar :)

Eller ja , här började morgonen redan 6:40  men men :D nu har vi varit och gått en promenad och Pontus somnade så skönt i vagnen. Det var riktigt friskt ute idag! 0-gradigt och jag tyckte mig se både en och annan snöflinga falla. Jag hoppas verkligen det kommer snö nu så det kan bli lite ljusare! Jag älskar verkligen hösten, men jag blir så otroligt trött . Kl 17 är de jätte mörkt och det känns som att det är dax att gå och lägga sig. Pontus har somnat kl 18 flera kvällar i rad , tror också han påverkas av mörkret. Nu längtar jag tills jag får sätta fram adventsljusstakar och stjärnor i fönstrena . Advent är den finaste tiden under hela vintern! Kanske skulle köpt oss en flaska glögg också så vi hamnar riktigt i stämning ? :)


Nej nu ska jag försöka få någonting gjort här inne medans Pontus sover. 



Ha en vacker onsdag alla fina .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback